Sunday, March 27, 2011

nasyid??

(gamba: kumpulan nice x de kaitan dgn mereke just gmba hiasan... tq)
hehehe... 27hb mac telah melakar sejarah dalam hidup aku... aku ni bkn nye seorg yg addicted atau suke sangat2x. dgn nasyid but aku ni jenis layan je... klu best je aku pon suke lah n kalu x, x lah.. hehe.. yea pada tarikh ini aku masuk pertandingan nasyid yang kami sekumpulan sgt2 berushe nyanyi smpai tgh2 malam berlatih kat umah smpai jiran2 sume dah tido x tau lah ganggu dorg ke x... hehehe... ppe pon mmg aku x puas ati ngan kputusan yg dibuat oleh pengadil waktu itu... but Alhamdulillah lah msuk final... di final itu kami dpt no 5 dari 5 group yg masuk... hehehe... sgt klaka rasenye n mmg salah lah kputusan yg di buat.. aku bkn nak ckp aku ni sekumpulan terbaek wktu tu tp bolah laaa dpt no 3 ke 4 ke... leh lg acxcept... but no5??? OMG... x pe lah mungkin bukan rezki n kalu ade politik disebalik pemarkahan tu pandai2 lah tanggung nnt k... bg ssiape yg terase tu bwk2 lah insaf.. heheh... bkn wktu itu je di mase2 yg len bile kite di amanah kan utk melakukan sesuatu perkare itu hopefully kite akn melakukn sehabis baik n amah lah k... hmmm.. aku ckp gak utk diri aku ni haaa.. aku pon x perfect but i'll try to be so... hehehe.... ppe pon yeah i want 2 say that mmg ketidakpuashatian ketike itu cukup terselah... pendapat korg yg g ketike itu camne??? kitorg leh dpt no bpe??? hmmm... sdih laa... but mmg aku berbangge dgn diri aku utk mengingati lirik lgu aku yg penjang gle2 tu... (padahal 2 line jew) hahaha... ok lah lastly just wanna say that this is one of a methods that i like 2 share what is in my mind n this is my way cz i've been born this way...

3 comments:

wan noraiza idris said...

menang kalah itu adat pertandingan.. yg penting semangat membawa nama fakulti perakaunan! =)

SuTeRa BiDaDaRi said...

xper yang penting korang terbaik bagi kterorg enjoy sgt korang nyer perf....jgn sedey3 smile alwayz....k

Anonymous said...

wa nazie masuk nashid la... hehehe

Post a Comment

Click here