Wednesday, June 8, 2011

'renovation'


hehe... o0pss tergelak plak awal2 ni... ppepon just wanna say that my blog is now under maintenance... hehehe...

alaa bkn nye ape EGO yg kuat utk teruskan penambahbaikan utk blog yg simple nih.. 

yg penting still mencarik follower yg akn setie mem'follow' sye which means my blog's reader laa...

as uolls know that my blog not a org kate very the besh nyew blog but just 4 fun and to add more frenz...

bg sye dlm dunie ni klu x de kawan dah rse cam ntah ppe je dunie or org kate x bermakne lah cz kwan lah akan tolong dr pelbagai segi other than our family members rite... (ofkos family no 1)

hehehe.... ppepon let us back t0 the topic.. renovation here means that my blog is still gotta be improve time 2 time...

any readers idea is needed 4 helping me on getting better blog... (yelah berangan nk jadi blogger yg baguih stu ari nnt... hhuuhhhhh..!! <-- wat bunyik cam johan wat kat maharaja lawak)

ok ppe pon just update me. support me n need some new idea for my blog k... if it is suit 4 my blog i will accept and i will take it as in my consideration... 

hahahhaa... all of these becoz i have been born this way... tq <3

0 comments:

Post a Comment

Click here